درباره ما

درباره ما

بتن پیش فشرده ایران با مدیریت آقای مهندس اکبر دانشگر مفتخر است که با بیش از ۵۰ سال سابقه (تاسیس ۱۳۴۸) و تولید ميليونها متر طول تیرچه پیش تنیده در خدمت شما هم‌میهنان گرامی میباشد .

تیم فنی سایت تیرچه پیش تنیده از جمله معدود گروه های مهندسی ایران می باشد که همواره در پی نوآوری و ورود سیستم های سازه ای نوین و تکنولوژی های برتر ساختمانی به کشور می باشد . قدم اول ما واردات و راه اندازی خط تولید سقف هالوکور و تجهیزات مرتبط به ایران بود ، توضیح آنکه سقف هالوکور به عنوان یک تکنولوژی برتر در کشور های اروپایی و محافل مهندسی جهان مطرح میباشد ، کاربرد اسلب های هالوکور جهت استفاده تحت عنوان سقف و سایر المان های بتنی پیش تنیده در انواع سیستم ساختمان ها ( تیرچه پیش تنیده ) می باشد که اولین بار توسط ما وارد ایران گردید .

اجرا سقف هالوکور توسط تیرچه پیش تنیده

دال مجوف هالوکور

هم اکنون در تیم مهندسی شرکت به صورت تخصصی بر روی تیرچه پیش تنیده با کیفیت قابل رقابت با محصولات داخلی و خارجی فعالیت می نماییم .

مجموعه تیرچه پیش تنیده تهران با تولید و فروش تیرچه پیش تنیده برای انواع سازه های ساختمانی اعم از بتنی ، فلزی و دیوار باربر در کل کشور در خدمت شما هم میهنان عزیز می باشد .

 

تیرچه پیش تنیده در سایر استان های کشور :