خرید و قیمت قطعات بتنی پیش تنیده هالوکور

هالوکور چیست و چه مزیتی نسبت به دیگر قطعات بتنی پیش تنیده دارد؟

هالوکور نوعی تیرچه پیش تنیده یا بتن پیش ساخته است که در شرایط کنترل کیفی و روش ساخت و تکنولوژی در کارخانه یا کارگاه تولید می شود. این نوع تیرچه پس از سخت شدن کامل و رسیدن به مقاومت مورد نیاز به محل انتقال داده می شود و در کوتاه ترین زمان ممکن روی پروژه نصب می شود.

هالوکور را می توان نوعی مصالح از پیش ساخته مجوف یا توخالی دانست که در مقایسه با مصالح مشابه گذشته کارایی بهتری دارد.

دانش موجود در زمینه ریخته گری، تقویت کننده و عمل آوری باعث شکل گیری قطعات بتنی پیش ساخته هالوکور در سال ۱۹۵۰ شد. به طور کلی، مقاطع بتنی پیش ساخته یا همان hollow core در یک محیط تولیدی با کیفیت بالا و با ابعاد کنترل شده با استفاده از قالب های قابل استفاده مجدد ریخته می شوند.

 

روش ساخت

قطعات بتنی پیش تنیده هالوکور به دو شکل خشک با اسلامپ پایین و با کمک ماشین کستینگ و نیز به روش قالب های ثابت با اسلامپ بالاتر تولید می شود. متداول ترین و پرکاربردترین روش برای این کار روش خشک است.

در کارخانه های بتن پیش ساخته، از ماشین آلات مدرن با تکنسین های متعددی که فرآیندهای تولید را نظارت می کنند، استفاده می شود. این تا حد زیادی خطاها و کار غیر ماهر را کاهش می دهد.

 

خصوصیات مهم و ارزشمند

  • کارایی و کیفیت بالای بتن
  • سرعت نصب
  • مقاومت بالا در برابر نفوذ آب و نمک های کلرید
  • کاهش زمان، زیرا کارهای تکمیلی را می توان بلافاصله پس از نصب انجام داد
  • مناطق بزرگی را بدون ستون ایجاد کنید که بتوان از آنها به عنوان دیوار استفاده کرد
  • ارزانتر از سقف معمولی
  • دقت در ابعاد و پرداخت
  • اجرای بخشهای حیاتی و مهم با کیفیت بالاتر
  • انعطاف پذیری طراحی
  • می توان از آن به عنوان کفپوش استفاده کرد
  • در پول، زمان و تلاش صرفه جویی می کند
بیشتر بخوانید :  اجرا سقف تیرچه پیش تنیده

 

اجرا هالوکور hollow core

اجرا hollow core نیز همانند دیگر مصالح پیش ساخته قوانین فنی مخصوص به خود را دارد. برای این کار اولین مرحله، آرماتور بندی و نیز اجرای تیر است. در اولین مرحله پروژه پیمانکار هنگام آرماتور بندی نشیمنگاه مخصوصی را برای تکیه دال ها ایجاد می کند. سپس بتن ریزی انجام شده و پیمانکار آماده شروع مرحله دیگر می شود.

در مرحله دوم قطعات دال پیش ساخته هالوکور با توجه به نقشه های فنی روی تیرها نصب می شود. جهت نصب از جرثقیل استفاده می شود. بعد از این مرحله درز سقف با کمک گروت پر می شود.

در مرحله سوم آرماتور حرارتی روی دال ها اجرا شده و بتن ریزی روی آن صورت می گیرد. اجرای آن در مقایسه با دیگر سیستم های سازه ای سریع تر و راحت تر است و در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید پروژه خود را به پایان برسانید.

ساخت بتن پیش ساخته هالوکور دقت ابعادی مقاطع بتنی را در مقایسه با بتن ریخته گری شده در محل فراهم می کند . این تا حد زیادی به دلیل محیط با کیفیت بالا در کارخانه هایی است که عناصر بتنی پیش ساخته در آن ریخته می شوند .

hollow core از نظر پایداری

hollow core زمانی استفاده می شود که هدف حفظ پایداری سازه برای دوره های طولانی باشد. سازندگان hollow core می توانند راهنمایی های طراحی را برای دوام بهینه ارائه دهند.

هالوکور با تغییر دمای سیستم های گرمایش و سرمایش انرژی را ذخیره می کند. آنها باعث صرفه جویی قابل توجهی در انرژی در دراز مدت می شوند و می توانند منجر به صرفه جویی قابل توجهی در هزینه ها شود.

بیشتر بخوانید :  سفارش تیرچه پیش تنیده

هالوکور بسیار سریع و آسان است. این نوع تیرچه باعث صرفه جویی در زمان با ارزش می شود و به کاهش خطر تاخیر پروژه و خسارات مالی احتمالی کمک می کند.

 

قیمت هالوکور

هالوکور کیفیت عالی ساخت کارخانه را با مواد نسبتاً ارزان ترکیب می کند. هزینه های تعمیر و نگهداری سازه های بتنی پیش ساخته بسیار محدود است . بنابراین برای کاهش هزینه ها نیازی به مصالحه در کیفیت نیست، فقط باید بهترین راه را برای استفاده از منابع موجود انتخاب کنید .

با مراجعه به مرکز تولید معتبر مانند تیرچه پیش تنیده تهران می توانید با قیمت مناسب این نوع قطعات پیش ساخته را سفارش دهید .

سفارش هالوکور

اگر به دنبال مزیت های گسترده قطعات بتنی پیش تنیده هالوکور هستید و می خواهید در هزینه های خود صرفه جویی کنید، می توانید این نوع مصالح پیش ساخته را از تیرچه پیش تنیده تهران با قیمت استثنایی سفارش دهید .